Regulamin sklepu internetowego

§1. Zasady ogólne

  1. Regulamin określa warunki umów w zakresie dostarczania towarów, a także produktów, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy tj. Sprzedawcy i Kontrahenta B2B.
  2. Każdy Kontrahent B2B i Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.
  3. Sklep internetowy https://hurtownia-dachowa.pl/ prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
  4. Wszystkie produkty oferowane przez firmę Dach-Kowalscy Elżbieta Jaszczuk są fabrycznie nowe, oryginalnie  zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  5. Firma Dach-Kowalscy Elżbieta Jaszczuk jest płatnikiem podatku VAT.
  6. Przedstawione ceny w Sklepie są cenami netto, cena brutto widnieje jako łączna kwota do zapłaty przy realizacji zamówienia w koszyku.
  7. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem Sklepu Internetowego, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Kontrahent powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci internet.

§2. Definicje
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco

  1. Sprzedawca – „Dach-Kowalscy Elżbieta Jaszczuk”, ul. Przemysłowa 80, Wola Rębkowska, 08-400 Garwolin, NIP: 8261274404
  2. Kontrahent B2B –  jest to Przedsiębiorca, będący; osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnikiem spółek cywilnych, jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, spółką utworzoną i funkcjonującą zgodnie z przepisami Kodeksu spółek handlowych, tj. z dnia 22 lipca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1526) ze zm. lub inni przedsiębiorcy z terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii lub oddziały takich przedsiębiorców, zarejestrowani i działający zgodnie z przepisami kraju ich siedziby, którzy korzystają z Serwisu w związku z i w ramach czynności związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą i dla których korzystanie z niego i zawieranie za jego pośrednictwem Jednostkowych Umów Sprzedaży posiada charakter zawodowy.
  3. Użytkownik – Kontrahent B2B dokonujący rejestracji w sklepie, a po zatwierdzeniu konta odpowiedzialny za realizację procesu zakupowego, dla firmy która jest potencjalnie zainteresowana produktami w naszym sklepie, w tym subskrypcji Newsletter, a tym samym zawierając ze Sprzedawcą umowę o jego dostarczanie.
  4. Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://www.dachkowalscy.com/.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://hurtownia-dachowa.pl.
  6. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych (np. usługa konta w Sklepie).
  7. Towar – dostępny w asortymencie Sklepu produkt fizyczny będący przedmiotem Umowy między Kontrahentem B2B a Sprzedawcą.
  8. Newsletter – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej.
  9. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Kontrahenta B2B Towary oraz Produkty do zakupu, w koszyku istnieje możliwość ustalenia modyfikacji danych Zamówienia.
  11. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów oraz Produktów i Usług cyfrowych do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Formularz zapisu – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający zawarcie umowy o dostarczenie Newslettera.
  13. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta B2B.
  14. Konto – konto w Sklepie, które Kontrahent B2B musi założyć i są w nim gromadzone dane podane przez Kontrahenta B2B oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Kontrahenta B2B składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  16. Umowa – umowa zawarta na odległość z Kontrahentem B2B w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklep lub Formularz zapisu na Stronie internetowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  17. Kredyt Kupiecki – wyrażona kwotowo wartość Towarów, sprzedanych Użytkownikowi z odroczonym terminem płatności.
  18. Regulamin – niniejszy regulamin.

§3. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu  internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.
  2. Dane Kontrahentów B2B będą przetwarzane i udostępniane wyłącznie w celu realizacji w tym dostawy Państwa zamówień.
  3. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem: https://hurtowniadachowa.pl/polityka-prywatnosci.

§4. Kontakt ze Sklepem

  1. Kontrahent B2B może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
    a. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@hurtownia-dachowa.pl
    b. pisemnie na adres: ul. Przemysłowa 80, Wola Rębkowska, 08-400 Garwolin
    c. a także telefonicznie pod numerem: (+48) 730-111-954 w godz. 8.00 – 16.00 w dni robocze.
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PKO BP: PL 96 1020 4476 0000 8102 0020 4453 .

§5. Środowisko cyfrowe Kontrahenta B2B

  1. Do korzystania ze Strony internetowej i Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania zamówień i korzystania z Produktów niezbędne są:
    a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet, systemem operacyjnym i przeglądarką internetową, umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
    b. przeglądarka plików pdf,
    c. aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Kontrahentowi B2B bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu oraz korzystanie z Produktów, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  3. Kontrahenta B2B obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Kontrahenci B2B zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Kontrahenta B2B.

§6. Newsletter oraz pozostałe nieodpłatne treści i usługi cyfrowe

  1. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe:
    a. umożliwienie Kontrahentowi B2B przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie oraz korzystania z wyszukiwarki treści (usługa cyfrowa),
    b. utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie (usługa cyfrowa),
    c. dostarczanie Newslettera oraz tzw. punktów za zrealizowane zamówienia (produkt cyfrowy).
  2. W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
    a. wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
    b. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy;
    c. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz”;
    d. następnie odszukać wiadomość email od Sprzedawcy wysłaną na adres podany w formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
  3. Pierwszy Newsletter zostanie dostarczony niezwłocznie po wykonaniu przez Użytkownika newslettera czynności określonych w poprzednim punkcie. Kolejne Newslettery będą dostarczane przez Sprzedawcę z częstotliwością określoną w opisie Newslettera zmieszczonym na Stronie internetowej.
  4. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie oraz Umowa o dostarczanie Newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy, a Umowę o dostarczanie Newslettera poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w Newsletterze. Każdą z umów Kontrahent B2B może również rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie pisemnie na adres podany w §4 Regulaminu.

§7. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji, po akceptacji (zatwierdzeniu) utworzenia konta firmowego Kontrahent B2B może korzystać ze sklepu internetowego.
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie nazwy użytkownika lub adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Kontrahent B2B ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Sprzedawcy.

§8. Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta, jednak ceny asortymentu są widoczne dla Użytkowników (Kontrahentów B2B) po rejestracji i akceptacji konta Użytkownika przez Sprzedawcę.
  3. Składanie zamówień przez Klienta B2B na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §7 Regulaminu.
  4. W celu złożenia Zamówienia należy:
    a. wybrać wariant Towaru będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”
    b. przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c. przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa,
    d. dokonać płatności po otrzymaniu Faktury Proforma (po zaksięgowaniu kwoty na koncie Sprzedawcy nastąpi wysyłka Towaru oraz wystawienie Faktury VAT), w przypadku firm z przydzielonym kredytem kupieckim trzeba uregulować płatności w wyznaczonym terminie (Faktura VAT jest wystawiana i przesyłana w dniu dostawy).
    e. przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu.
  5. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta B2B złożenia zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”, między Klientem B2B a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa.
  6. Klient B2B otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy kupna sprzedaży.

§9. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności

  1. Ceny Towarów są określone w ich opisach dostępnych w Sklepie internetowym.
  2. Wszystkie ceny w Sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych i są cenami netto. W podsumowaniu zamówienia (koszyku) do ceny netto wyszczególniony zostaje podatek VAT oraz łączna kwota do zapłaty będąca kwotą brutto.
  3. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  4. Wiążąca dla stron transakcji jest cena łączna, widoczna w momencie złożenia Zamówienia przez Kontrahenta B2B zgodnie z procedurą opisaną w §8 Regulaminu.
  5. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Kontrahenta B2B składa się cena za Towar wraz z wliczonym podatkiem VAT.
  6. Kontrahent B2B może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Towaru: dostawa własnym transportem, w bardzo rzadkich przypadkach, na prośbę
    Kontrahenta B2B możliwy transport spedycją lub kurierem, odbiór osobisty.
  7. Kontrahent B2B za swoje zamówienie płaci przelewem na konto Sprzedawcy kwotę z wystawionej na niego Faktury Proforma lub Faktury VAT z odroczonym terminem płatności (kredyt kupiecki).
  8. Kontrahent B2B zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email Użytkownika podany w Formularzu zamówienia.

§10. Reklamacja
(Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową)

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kontrahentowi B2B Towar, zgodne z umową (tzw. rękojmia).
  2. Jeżeli Kontrahent B2B stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
  3. Kontrahent B2B składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §4 Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Kontrahenta B2B, opis czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Kontrahenta B2B do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.

Pobierz – Wzór pisma reklamacyjnego

§11. Odstąpienia od umowy

  1. Przedsiębiorcy, dla których nie mają zastosowania powszechnie obowiązujące przepisy regulujące prawa i obowiązki konsumentów, czyli jeśli umowa kupna sprzedaży dotyczy bezpośrednio branży i specjalizacji w której działa, uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  2. Przedsiębiorcy, dla których nie mają zastosowania powszechnie obowiązujące przepisy regulujące prawa i obowiązki konsumentów, czyli jeśli umowa kupna sprzedaży dotyczy bezpośrednio branży i specjalizacji w której działa, zwrot towaru nie przysługuje.

§13. Prawa autorskie

  1. Kontrahent B2B może korzystać z treści dostępnych na Stronie internetowej na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  2. Kontrahent B2B zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści oraz zakupionych Produktów lub Usług powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
  3. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną.

§14. Dane osobowe i pliki Cookies

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem: https://hurtowniadachowa.pl/polityka-prywatnosci.

§15. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują z dniem publikacji nowego regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 9 października 2024 r.

Koszyk
Przewiń do góry